yaserfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

yaserfile

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

نویسندگان

دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

عنوان دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید26 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی بخشی از متن بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود رفتار مصرف کننده شامل فرایند های روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت های مربوط ب

دانلود دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

کتاب مدیریت بازاریی احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی
دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده ( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده
تشخیص مساله (نیاز) 
جستجوی اطلاعات
منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی
ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار های خرید) 
تصمیم خرید
رفتار پس از خرید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 404 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

عنوان: دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید:26 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

بخشی از متن:

بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود. رفتار مصرف کننده شامل فرایند های روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت های مربوط به خرید و مصرف وجود دارد.

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم  این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"رفتار مصرف کننده " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده

تشخیص مساله (نیاز)

جستجوی اطلاعات

منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی

ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار های خرید)

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

انواع حل مسأله خرید

عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید

عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه

عوامل روانی و فردی

عوامل موقعیتی

تاثیرات فرهنگی

تأثیرات طبقه اجتماعی

تأثیرات گروه های مرجع

تاثیرات خانواده وهمخانگی

انگیزه

ادراک

یادگیری

خودپنداری

سبک زندگی

تلقیات و برداشتها

آثار موقعیت خرید برروی فرایند تصمیم خرید

مشخصات اصلی خرید های سازمانی

فرایند تصمیم گیری خرید سازمانی

دانلود دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی